دعوت مفتي

دعوت مفتی وهابی به کشتار زنان و کودکان شیعه

به خداوند قسم یهودیان و مسیحیان و آتش پرستان این قدر به اسلام آسیب نزده اند که این گونه افراد افراطی که تشنه قتل و خون ریختن هستند، زده اند.

به گزارش شیعه آنلاین، "سعد الدریهم" مفتی وهابی عربستانی جنگجویان (تروریست ها) را به کشتن زنان و کودکان شیعه در عراق دعوت کرد.

وی که عضو هیئت علمی دانشگاه "محمد بن سعود" عربستان است، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت تویتر، نوشت: مجاهدین (تروریست ها) باید تلاش کنند حتی زنان و کودکان رافضی (شیعه) را به قتل برسانند تا از این طریق بتوانند ترس و وحشت را در دل آنان بیاندازند.

گفته می شود در پی انتشار این مطلب در صفحه شخصی او، موجی از انتقادات متوجه وی گردید و بسیاری از شهروندان سعودی او را "جنایتکار" نامیدند.

در همین حال "محمد العمر" روزنامه نگار سرشناس سعودی ضمن انتقاد شدید از این مفتی سعودی، گفت: این جنایتکار که سعد الدریهم نام دارد و خواستار کشتن کودکان و زنان شیعه شد، بر خلاف وصیت پیامبر  و أبوبکر عمل کرده است.

از سوی دیگر "عبدالعزیز الزهرانی" فارغ التحصیل رشته "اصول الدین" در دانشگاه "محمد بن سعود" در این باره گفت: پیامبر رحمت محمد مصطفی حتی دستور قتل کودکان و زنان یهودی را صادر نکرد!

وی در ادامه افزود: به خداوند قسم یهودیان و مسیحیان و آتش پرستان این قدر به اسلام آسیب نزده اند که این گونه افراد افراطی که تشنه قتل و خون ریختن هستند، زده اند.

"عبدالله بن بخیت" روزنامه نگار روزنامه "عکاظ" عربستان هم در مطلبی کوتاه نوشت: آیا باید این مرد تروریست که در عربستان زندگی می کند، بدون مجازات بماند؟!"

"حلیمه مظفر" روزنامه نگار روزنامه "الوطن" هم در این باره نوشت: باید "سعد الدریهم" محاکمه و ممنوع التدریس شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط جام جم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 378
بازدید کل : 197679
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1